acanthuseans ♔ By the lovely
Home About Freebiez Twitter Follow Dash Bias Affies

GIRLZ



" welcome to mah crib <3 warning : you're in the shinee world "


tagboard



Banners

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. edited by Syuee


Contest : Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma
Monday, December 10, 2012 • 8:42 PM • 2 comments



Peace be upon you.

Harini syue mengatal tangan nak masuk contest. So, yeah.

Sejak bila berjinak dalam dunia blogging.
-Sejak sekolah rendah, syue dah start berblogging. Mungkin sebab syue boring.
Mula-ii syue buat blogwalking dekat blog blog yang lain. Lepas tu, dah ada keyakinan
baru syue buat blog. Syue mula start blogging dekat blog lama syue >link< :)

Kenapa berblogging? Best tak?
-Best! Sebab syue suka nak menaip dan syue nak kongsi pengalaman hidup syue
selama hidup ni lah. Lagipun, syue suka buat ayat. Suka nak cerita pasal kpop kat korg.
Nak story morry tentang hal ehwal semasa kan senang en. Harap adalah yang membaca! :)

Harapan pada blog di masa akan datang?
-Harap blog ni akan jadi lebih maju! ramai followers dan readers! :)

Tag ; kak ruzana :)








|