acanthuseans ♔ By the lovely
Home About Freebiez Twitter Follow Dash Bias Affies

GIRLZ



" welcome to mah crib <3 warning : you're in the shinee world "


tagboard



Banners

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. edited by Syuee


Giveaway from Korea by Misya
Wednesday, October 30, 2013 • 5:08 AM • 2 comments



Annyeonghaseyo. (Jet-2 korea harini)



Hola hola hola hola bebeh. Eh?

Hurmz hurmz. Puan Misya suruh aku nyatakan apa yang aku suka/tahu/benci/ idamkan di Korea. Haaaaa, mesti korang dapat tahu apa yang aku nak bagitahukan? Ofclah uols, i minat kpop. Kpoppers mana yang taknak pergi korea en. Lagi-2 dekat Seoul. Pergh, kalau dapat pergi tu kiranya untung gilalah. Manalah tahu terserempak dengan SHINee ke EXO ke. Hahaha teruskan berangan syue. Untunglah Puan Misya kita honeymoon kat sana. Jealous ni jealous hahaha jk jk. Lepas tu, aku nak makan the original kimchi dekat sana. Sedap ke tak? Sama ke tak macam dekat Malaysia ni. Dalam masa yang sama, aku juga nak tahu mcm mana tradisi orang kat sana. Manalah tahu rasa dia lain. Tu je kot? Takda idea dah. Hahaha ups.

Tagged : Kiki



|