acanthuseans ♔ By the lovely
Home About Freebiez Twitter Follow Dash Bias Affies

GIRLZ



" welcome to mah crib <3 warning : you're in the shinee world "


tagboard



Banners

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah. edited by Syuee


One Great Step & Autumn Di Hatiku
Sunday, October 20, 2013 • 11:31 PM • 0 comments



Holaa holaa holaa!
Annyeong!
Konichiwa!
Eh?


Abaikan ketidaksiuman aku harini! Aku tak tahu nak cerita apa harini, tapi yang penting aku tak pergi sekolah sebab kemalasan yang teramat. Aha! Tak baik begitu, Syue! (hehehe) Okay okay, haritu Infinite ada buat concert dekat Stadium Merdeka. One Great Step pebendantah. Aku tak ingat. tbh, im not a huge fan of Infinite punn. Ni dok cakap pasal concert ni, bukan aku pergi pun. Agak mental breakdown jugaklah. Tapi, aku cuba bertenang dan membetulkan respiratory system aku. (eh?)

Disebabkan Myungsoo aka husband aku yg ke.......uh....tak ingat keberapa. (sorry, byk sgt suami) ada, sebab tulah mcm jealous kita tengok siapa yang pergi. Kalau pergi senyap-2 takpe, ni pergi post gmbr kat insta. Astaughfirullah, lagi melalak diriku ini diatas katil bersaksikan laptop dan iPhoneku (eh? pakai samsung je kot) Memang sedih ah.

Lagi satu, bagi peminat kpop yang berada di Malaysia. Jangan lupa tengok Autumn Di Hatiku di TV9, malam ni tak silap aku. Aku pernah tengok benda ni dekat tonton. Tapi, aku tak faham mcm mana ending dia sbb agak mengelirukan or aku yang tak reti bahasa melayu. Har har har, tapi kalau bosan jangan salahkan eden yerr. Saje je nak promote cerita ni sbb, perempuan a.k.a Nina (Hanes Suraya) dlm cerita ni kuat berangan and perangai dia memang superb sebijik mcm kpoppers kat luar sana tu (include aku).

Ok, tamat. Korang yang kat luar sana yang tengah membaca ni, jangan lupa comment and bagi idea lepas ni aku nak update apa. Will update letahh(later).

xo,
Syue




|